Teken de petitie voor minder vuurwerk!

Allemaal de beste wensen voor 2009

Klik hier voor meer gratis plaatjes
Klik hier voor meer gratis plaatjes

vanmorgen vloog ze nog

Joseph and the amazing technicolor dreamcoat

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Het einde

Klik hier voor meer gratis plaatjes

zondag 4 januari 2009

# 22

Bij deze opdracht ging het allemaal over bibliotheek 2.0 en de toekomst van de bibliotheken. Persoonlijk vind ik dat medewerkers in. o.a. een bibliotheek, er voor de klanten moeten zijn. Klantvriendelijkheid staat voor mij op nummer 1, en zal dat ook altijd blijven.
Door alle nieuwe mogelijkheden en toepassingen kan ik mij voorstellen dat klanten soms door de bomen het bos niet meer zien, maar het is onze taak om daar verheldering in te brengen.
Ik vind het een vreemd en eng idee dat de papieren wereld op den duur helemaal zal verdwijnen. Ik kan mij niet voorstellen dat er een tijd komt dat je geen normaal boek meer in een bibliotheek zou kunnen lenen. Wij moeten er alles aan doen om dat te voorkomen .
Ik heb het manifest gelezen en vond deze opmerking er uit wel opmerkelijk:
"Ik gooi oude werkwijzen over boord als er betere zijn, ook al leken die oude werkwijzen ooit fantastisch".
Dat is natuurlijk wel de toekomst. Je moet blijven meegaan met de vernieuwingen, maar het moet wel allemaal toegankelijk blijven, voor iedereen en voor altijd.

1 opmerking:

puzzle zei

Wat heb je dit mooi verwoord... complimenten. Wat mij betreft gaat er niets boven klantvriendelijkheid, daar rij ik zelfs graag een eindje voor om als het ware. En die boeken, die blijven toch wel ??? Want er gaat toch niets boven het je helemaal inleven in een mooi te lezen verhaal.